Monday 6 June 2011

MAAFKAN AKU..AKU MASIH MENCINTAIMU

dulu...
ku xprnh mnygka akn brsamamu..
xprnh mnygka akn mncintaimu..
berjuta kenangan telah dilalui,
suka duka pahit manis..
kini....
aq sedar...
aq cinta kamu selamanya...
hanya kamu di hatiku,tiada pengganti..
kmu sntiasa dlm hatiku,fikiranku dan ucapanku,
kamu selalu ada untuk aq,kamu menerimaku apa adanya,kmu sntiasa mghargai aq,mghrmati aq,mnyayangi aq,
kadangkala aq trlanjur kata,trlbih2 brcnda,memarahi tnpa usul periksa,cari pasal stiap masa..
aku menguji kesabaranmu walaupun aku tahu had kesabaranmu jg ada,aq xfkr prsnmu,
tp kau selalu brsabar dgnku..memujuk aq,mmbri prtlgn tnpa disuruh..
aku bangga brsamamu...
kadangkala aq lakukan itu tnpa disengajakan..
aku trlalu rindu padamu...
stiap perkataan yg trucap dr bibirmu bisa mmbuat aq merasai 1001 perasaan,brada di alam mimpi,trbuai dlm kenangan..
semua indah bila ada kamu..
mndgr suaramu,luluh jiwa wanitaku..perasaan yg tadinya marah,geram brtukar mnjadi senyuman..barulah aq sedar yg aq rindu kmu..
suaramu medan kemaafanku..
ku sedar kekhilafanku yg lalu..aku salah meninggalkanmu..dan bberapa purnama berlalu aq kembali menjejakmu..
akhirnya aq mencari kamu,meratapi semula kasih sygmu,menadah semula kerinduanmu,berharap kamu kembali brsamaku,
dan bila kmu ingin,aq pula ego mengendahkan prsnmu,xpduli kamu sehingga kamu hmpir brputus asa dan prgi brsama yg lain...
tp saat aq punya mslh,kamu hadir tnpa dipinta...brsdia bila2 masa..
pada wktu & ketika aq sedar yg aq sgt2 mmrluknmu dlm hdupku...
sehingga suatu saat yg lapang,aq brfikir smsk2nya...
lalu aq berputus untuk brsamamu..
namun,
saat aq tahu kw ada yg lain...
bagai ditusuk sembilu,
hati ini luluh,
terguris pilu..
emosiku lumpuh...
air mata berderai x henti2..
saat itu aq smakin yakin..
salahku xpduli kamu...
saat itu juga aq semakin yakin yg aq sgt2 cinta kamu..
aq x ingin mereka yg lain di hatimu..
aku cuma ingin aku di hatimu...
dan aq gembira ..
masih punya ruang untukku dlm hatimu,fikiranmu,ucapanmu..
aq gmbira krn kw mc mnyayangiku..
x mudah untuk aq melupakanmu setelah apa yg prnh brlaku,
sikapmu,kejujuranmu,tekadmu,ucapanmu..
semua kw prnh lakukan brsamaku...
prgaduhan dmi prgaduhan mnyebabkan aku semakin dekat padamu..
x mudah untuk aq melepaskanmu prgi brsama yg lain..
saat itu terasa perit hatiku..
semua kerana kau cinta pertamaku...
kini............
inginku ulang semula masa lalu,
berdua denganmu,
bercinta denganmu,
bersama dgnmu..
suka dn duka..
aq yakin 1 perkara,seberapa besar pn prgaduhan antara kita..akan ada jln penyelasaiannya..hanya waktu dan izinNYA yg mnntukan..
kini......
xkn ku biar kw dgn yg lain..
hanya denganku..
dan janjiku..
xkn ada yg ke-3 antara kita..
aku yakin..kau sayangku..
izinkan aq membetulkan semuanya..
dan aku izinkan kmu untuk membetulkan semuanya....
aq mmrlukn kamu..
untuk melengkapkan hidupku..
aq mncintaimu sepenuh hatiku..
berikan aq peluang yg prtama dn trakhir..
akn kubuktikan aq cinta kamu...
xkn ku berpaling lagi padamu..
aq yakin dengan dirimu dan cintamu..
aku bangga menjadi perempuanmu..
namaku terukir di tanganmu dan terpahat di hatimu..
sekali lagi..maafkan aku untuk segala kesilapanku..
saat ini...
air mata bercucuran,kejernihan mataku berkaca2..
tapi aku janji,ini bukan air mata yg sia2..
ini air mata cinta,
air mata kesedaran,keinsafan..
air mata kasih sayang,
air mata kegembiraan,
air mata kerinduan
air mata kesyukuran..
saat ini,
aku brsyukur padaNYA kerana mmprtemukan aku dan kamu..
mmbuatkan aq merasai cinta dn kash sygmu..
aku jnji..
xkn ku sia-siakan hubungan ini..
syg hubby selamanya..



p/s:sorry 4 the hings that ive done b4..now we r start our rltn again..
      n ill be sincere wif u,loved u,missed u,n all i want is 2 be wif u..
      i love u.. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment